torsdag 18. november 2010

Tips!

Hei! Kjapt innlegg ikveld, ville bare tipse om et par småfunn jeg har gjort den siste tiden som jeg helt hadde glemt av :) Det første er noen gardinholdere med en "krystall" på, som jeg fant på Kid! Superfine!

 


Mitt andre tips er stearinlyspynt som jeg fant på Panduro! Det funker som en slags pin som man stikker inn i lyset, og etterhvert som lyset brenner ned kan man flytte på eller ta ut pynten og bruke de på nye lys :)


De hadde disse nydelige hjertene som jeg kjøpte, og så hadde de pynt i form av franske liljer, ca slik bare i sølv:
Og de var billige også, ca 35 kr :)

Det var mine tips for dagen :)

Ha en super kveld!

Yours truly

-Gunn

2 kommentarer:

  1. No er det visst ei stund sidan eg har vore inom deg...
    Dette var gode tips...hjerta på lysa var veldig dekorative, slike må eg anskaffe!!

    Håper det går bra med deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nå må du få noen nye innlegg her snart da :-)

    SvarSlett