mandag 4. oktober 2010

Litt om meg og mitt

Jeg er ei ung dame på 25 som, sammen med min mann, kjøpte et rekkehus på vakre Konnerud i Drammen for 1.5 år siden. Huset var en "perle" fra åttitallet, og trengte noen liter med maling for å bli et akseptabelt sted for meg å være :) 

Huset har tre etasjer fordelt på kjeller, 1. og 2. etasje. Det er 160 kvm bra, så det er god størrelse på det! Det har fire soverom, 2 bad, kjellerstue og dagligstue + spisestue. Maaange rom med andre ord ;) 

Min største utfordring ift. oppussingsprosjektene er å ikke overdrive. Jeg er glad i den hvite, romantiske stilen, men jeg bor strengt talt i et rekkehus og ikke på et småbruk i Gudbrandsdalen :) Så jeg syns ikke det passer seg å ta det heeelt ut med trau, høygafler og blondegardiner på hvert eneste vindu!

Her vil jeg legge ut bilder, tanker og ideer rundt innredning og oppussing, og håper  å få mange venner med den samme lidenskapen for interiør som meg!

Skiltet i entreen:

Yours truly

- Gunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar