tirsdag 19. oktober 2010

Snart jul... Ønskeliste fra ellos.no!

Det nærmer seg jul og her er min ønskeliste fra ellos.no :




Steikje fine gardine.....!



Disse skal jeg ha! Sååå fint med de grankvistene da... :) Tipper mistelsteinkvist vil være fint også, eller mose... hmm...
 Kunne tenkt meg en sånn fylt med røde og grønne høstblader, eller med grankvister og mose når jula nærmer seg :)



Denne krukka er så elegant! De har en hel serie i denne stilen, og jeg vil gjerne ha ALT! :-P



Dyne og putetrekk med broderi... sukk! Skulle jeg noengang investert 600 spenn i sengetøy måtte det blitt dette!



to-tre slike telyslykter skal jeg investere i nå til jul ;) De kommer til å ta seg fint ut på stuebordet :) Samt denne som man kan henge i vinduet:



Fås i flere farger, jeg går for rødt og klart glass :) Egentlig rart at jeg likte så godt de røde, for det er ikke på langt nær yndlingsfargen min! Hmmm, jula som nærmer seg kanskje?

Ha en fortsatt fantastisk aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar