mandag 4. oktober 2010

Soverommet vårt

Her er soverommet vårt! Vi har bare malt veggene hvite og byttet knotter på skapdørene. Knottene er av glass og er kjøpt på Candle Art!





Putene og sengeteppet er kjøpt på ellos.no, og jeg er så fornøyd med de! Sengeteppet er patchwork, og er mykt og deilig. Kan også brukes som piknikteppe om sommeren :) Nattbordene redda jeg fra låven hjemme hos mamma og pappa, de har en gang i tiden stått på mormors soverom i Trondheim :) Brenner for gjenbruk og loppis, så de passet meg godt :)







Liftgardinene er kjøpt på ellos.no. Vinduene er veldig store så jeg måtte ha to 140cm gardiner for å få det til hele vinduet! Gardinene er fra Ikea, enkelt og greit :)






Syntes disse hjertene og bokstavene fra Candle Art var så søte at jeg måtte bare ha de :)



Lysekrone må man ha ;)




Smykketre fra Lisbeth Dahl; Et must på nattbordet!



Knagger fra Lisbeth Dahl, fine til å henge opp morgenkåpa på :)


Dette var soverommet vårt! Legg gjerne igjen tips eller andre kommentarer, det vil bli satt stor pris på! :)

Yours truly

-Gunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar