tirsdag 5. oktober 2010

Mine nyeste funn :)

Tenkte jeg skulle legge ut de siste funnene/prosjektene mine :)





Et veggklistremerke med et ordtak hvor det står:
"I can resist everything except temptation. Oscar Wilde."
Dette er passende nok plassert på ene veggen på kjøkkenet :) Gleder meg til vi har råd til å pusse opp kjøkkenet også! Skal blogge om det prosjektet en annen gang :)



Dette er et salongbord jeg kjøpte for en billig penge på finn.no! Jeg malte det hvitt og slipte ned noen kanter for å få det til å se rustikt ut. Har ikke bestemt meg for om det var rett eller ikke, men det var ordentlig deilig å få et salongbord med litt størrelse på! Tidligere har vi nesten ikke hatt plass til noe på sofabordet. Vårt forrige sofabord var en kiste, kjøpt på Bohus. Dette er nå et nytt sidebord/lampebord :) Ordner bilde av det senere :)



Kjøpte to trekasser på loppis ihelga! Falt umiddelbart for de, MÅTTE ha de!:) Den ene har fått plass på badet med plass til håndklær og diverse interiørblader i ;) Den andre veit jeg ikke helt hvor jeg skal ha ennå, men siden det er en gammel kasse fra "Drammens Meieri" tenker jeg den får plass på kjøkkenet når det er pusset opp :) Denne kassen her som er avbildet er fra en gammel aluminiumsfabrikk i Larvik, slik ser baksiden ut;



den har tydeligvis inneholdt hermetiserte fiskeboller  en gang i tida :)

Det var det  jeg hadde for denne gang! Imorgen går turen til Warszawa med 5 venninner! Der er det mange nye markeder å utforske, har tatt med den største kofferten jeg har ;) Så det er  nok ikke lenge til jeg kommer med et nytt innlegg om nye funn :) Sees snart!

Yours truly

-Gunn

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselige bilder du viser :-)
    Og for en koselig og snill og god kommentar du la igjen på bloggen min :) Tusen takk :)

    jeg har lagt ut et nytt innlegg nå :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Bildene er dessverre ikke av beste kvalitet, tatt med iPhone :-P Skal ta bilder med kameratelefon når ny pc er på plass :) Men det duger foreløbig!:) Du er jo blitt dreven på blogging du ser jeg! Helt ny i denne verdenen jeg!:)

    gleder meg til å følge deg videre!:)

    klem!:)

    SvarSlett
  3. *skal ta bilder med digitalkamera når ny pc er på plass mente jeg :)

    SvarSlett
  4. Hallojsan....=))
    Var bara nyfiken på att se vem det var som lagt sig till som följare på min blogg...;))
    Välkommen till bloggvärlden!...
    Lägger till dej i min länklista, så fler får möjlighet att hitta till dej, och så att jag inte missar dina inlägg!
    Kraaamizar Git

    SvarSlett
  5. Hei og hopp!
    Du har en veldig fin blogg, så ville følge med deg! Så fint at du legger meg til i linklisten din!:) Det setter jeg pris på! Har akkurat kommet hjem fra Warszawa, og skal legge ut noen bilder av mine interiør-funn derfra!:)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Yours truly

    -Gunn

    SvarSlett